FAQ

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, oczywiście. Standardowo do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny. Podczas składania zamówienia możesz zaznaczyć, że ma on zostać zastąpiony fakturą VAT.

 

Mieszkam w Warszawie. Czy mogę dokonać zakupu od ręki, nie przez internet?

Nie. Sonus Mobile jest sklepem internetowym. W każdym przypadku wymagamy złożenia zamówienia przez internet. Jeśli towar da się włożyć do koszyka, oznacza to, że znajduje się w magazynie, a odbiór osobisty powinien być możliwy jeszcze tego samego dnia. Skontaktuj się z nami telefonicznie, lub e-mailem, by ustalić godzinię odbioru. Złóż zamówienie w sklepie internetowym, wybierając jako formę dostawy "Odbiór osobisty".

Dzięki złożeniu zamówienia:

  • będziesz mógł wybrać dowolną formę płatności
  • zyskasz pewność, że wybrany towar zostanie dla Ciebie zarezerwowany i nikt inny nie kupi go w międzyczasie
  • dasz nam czas na przygotowanie towaru i towarzyszących mu dokumentów (potwierdzenie zakupu, gwarancja, paragon fiskalny lub faktura VAT)


W jakich godzinach możliwy jest odbiór osobisty?

Odbiory osobiste mają miejsce w mieszkaniu prywatnym i nie ma określonych, sztywnych godzin. Zadzwoń, a ustalimy godzinę dogodną dla obu stron. Możliwe są godziny wieczorne, a także odbiór w weekend.


Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić kartą kredytową?

Niestety, nie - przyjmujemy tylko gotówkę. Możesz jednak wcześniej dokonać płatności kartą, podczas składania zamówienia przez internet.

 

Co zrobić, by przesyłka dotarła do mnie jak najszybciej?

Jeśli chcesz, by przesyłka została wysłana tego samego dnia, złóż zamówienie do godziny 12:00 i wybierz pobranie, lub taką formę przedpłaty, przy której wpłata zostanie natychmiast zaksięgowana (zwykły przelew z mBanku lub MultiBanku, szybki transfer z dowolnego banku, PayPal). W przypadku pobrania pamiętaj, aby potwierdzić złożenie zamówienia, zgodnie z instrukcją w e-mailu wysłanym przez automat.

Pamiętaj, że zwykłe przelewy pomiędzy różnymi bankami w systemie Elixir są realizowane trzy razy dziennie, a pieniądze wpływają na konto z opóźnieniem.
W miarę możliwości unikaj przedpłaty na Poczcie Polskiej - jest ona realizowana w ciągu kilku dni roboczych.

Większość przesyłek dociera do adresata następnego dnia roboczego po wysłaniu. W przypadku Paczkomatów 24 jest to 95-99% przesyłek, w przypadku Poczty Polskiej mniej.
Jeśli chcesz mieć pewność, że przesyłka dotrze do Ciebie następnego dnia, wybierz DPD - tylko w tym przypadku gwarantowany jest jednodniowy termin doręczenia.

  

Czy będę na bieżąco informowany o statusie mojego zamówienia?

Powinieneś otrzymać od nas następujące e-maile:

  • o zaksięgowaniu płatności, jeśli wybrałeś przedpłatę
  • o rozpoczęciu realizacji zamówienia
  • o tym, że zamówiony przez Ciebie towar jest już gotowy do wysyłki lub odbioru osobistego
  • o tym, że towar został przez nas wysłany


Czy mogę śledzić wysłaną do mnie przesyłkę na stronach firm kurierskich?

W e-mailu informującym o wysłaniu towaru znajdziesz numer przesyłki. Możesz go użyć do śledzenia przesyłki pod poniższymi adresami:

DPD - http://dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18
Paczkomaty 24 -  http://www.paczkomaty.pl/sledzenie_paczki,34.html
Poczta Polska -
http://sledzenie.poczta-polska.pl/

Na stronie Poczty Polskiej możliwe jest w chwili obecnej śledzenie przesyłek pobraniowych. Pozostałe przesyłki są nadawane jako listy polecone priorytetowe i prezentowane są o nich jedynie ograniczone informacje. Dzwoniąc do urzędu pocztowego można sprawdzić, czy przesyłka o podanym numerze już do niego dotarła.


 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel