FAQ

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, oczywiście. Standardowo do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny. Podczas składania zamówienia możesz zaznaczyć, że ma on zostać zastąpiony fakturą VAT w formie papierowej lub elektronicznej. W tym ostatnim przypadku w przesyłce będzie znajdował się sam towar, a już podczas realizacji zamówienia otrzymasz e-maila zawierającego link do pobrania faktury ze strony sklepu.

 

Czy mogę śledzić wysłaną do mnie przesyłkę na stronach firm kurierskich?

Tak, w e-mailu informującym o wysłaniu zamówienia znajdziesz link do śledzenia przesyłki.

 

Mieszkam w Warszawie. Czy mogę dokonać zakupu od ręki, nie przez internet?

Nie. Sonus Mobile jest sklepem internetowym. W każdym przypadku wymagamy złożenia zamówienia przez internet. Jeśli towar da się włożyć do koszyka, oznacza to, że znajduje się w magazynie, a odbiór osobisty powinien być możliwy jeszcze tego samego dnia. Skontaktuj się z nami telefonicznie, lub e-mailem, by ustalić godzinię odbioru. Złóż zamówienie w sklepie internetowym, wybierając jako formę dostawy "Odbiór osobisty".

Dzięki złożeniu zamówienia:

  • będziesz mógł wybrać dowolną formę płatności
  • zyskasz pewność, że wybrany towar zostanie dla Ciebie zarezerwowany i nikt inny nie kupi go w międzyczasie
  • dasz nam czas na przygotowanie towaru i towarzyszących mu dokumentów (potwierdzenie zakupu, gwarancja, paragon fiskalny lub faktura VAT)

 

W jakich godzinach możliwy jest odbiór osobisty?

Odbiory osobiste mają miejsce w mieszkaniu prywatnym i nie ma określonych, sztywnych godzin. Zadzwoń, a ustalimy godzinę dogodną dla obu stron. Możliwe są godziny wieczorne, a także odbiór w weekend.

 

Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić kartą kredytową?

Niestety, nie - przyjmujemy tylko gotówkę. Możesz jednak wcześniej dokonać płatności kartą, podczas składania zamówienia przez internet.

 

Co zrobić, by przesyłka dotarła do mnie jak najszybciej?

Jeśli chcesz, by przesyłka została wysłana tego samego dnia, złóż zamówienie do godziny 12:00 i wybierz pobranie, lub taką formę przedpłaty, przy której wpłata zostanie natychmiast zaksięgowana (szybki transfer  z dowolnego banku, płatność kartą, PayPal). W przypadku pobrania pamiętaj, aby potwierdzić złożenie zamówienia, zgodnie z instrukcją w e-mailu wysłanym przez automat.

Pamiętaj, że zwykłe przelewy pomiędzy różnymi bankami w systemie Elixir są realizowane trzy razy dziennie, a pieniądze wpływają na konto z opóźnieniem.
W miarę możliwości unikaj przedpłaty na Poczcie Polskiej - jest ona realizowana w ciągu kilku dni roboczych.

Większość przesyłek wysłanych do paczkomatu lub kurierem DPD dociera do adresata następnego dnia roboczego po wysłaniu. W przypadku Poczty Polskiej są to zazwyczaj dwa dni robocze.

 

Czy będę na bieżąco informowany o statusie mojego zamówienia?

Powinieneś otrzymać od nas następujące e-maile:

  • o złożeniu zamówienia
  • o zaksięgowaniu płatności, jeśli wybrałeś przedpłatę
  • o rozpoczęciu realizacji zamówienia
  • o tym, że zamówiony przez Ciebie towar jest już gotowy do wysyłki lub odbioru osobistego
  • o tym, że towar został przez nas wysłany

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel