Reklamacje
W razie wystąpienia problemów ze sprzętem zakupionym w Sonus Mobile, prosimy o kontakt ze sklepem.
Sugerujemy kontakt telefoniczny pod numerem 606 850 815 w celu postawienia wstępnej diagnozy, zweryfikowania czy usterka podlega gwarancji i uzgodnienia dalszego postępowania.
Niektóre problemy można łatwo rozwiązać we własnym zakresie, bez konieczności odsylania słuchawek do sklepu. Należy do nich obniżenie poziomu dźwięku w jednej słuchawce, spowodowane zanieczyszczeniem filtrów. W poważniejszych przypadkach konieczne będzie odesłanie słuchawek do serwisu.
Jeśli posiadasz kartę gwarancyjną firmy Horn Distribution, w celu skrócenia czasu obsługi reklamacji sugerujemy wysłanie uszkodzonych słuchawek bezpośrednio do serwisu Horn Distribution. Instrukcja zamawiania darmowego kuriera znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Jeśli posiadasz kartę gwarancyjną Sonus Mobile, prosimy o zarejestrowanie zgłoszenia w systemie RMA na stronie sklepu.
Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto. Jeśli nie pamiętasz danych do logowania, podaj swój adres email na stronie: http://sonusmobile.pl/login.php?operation=recover.
W przypadku zakupów dokonanych przez Allegro użyj adresu skojarzonego z kontem w serwisie Allegro.
Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymasz e-maila ze szczegółową instrukcją dalszego postępowania.
Wysyłając uszkodzony sprzęt do sklepu, pamiętaj, aby dołączyć do niego:
-
podpisaną kartę gwarancyjną
-
dowód zakupu
-
wydruk zgłoszenia RMA zawierający opis usterki i aktualne dane kontaktowe (adres do wysyłki, adres e-mail, telefon)
Zalecamy wysyłanie reklamowanego towaru do sklepu jako przesyłki rejestrowanej.
W przypadku Poczty Polskiej sugerujemy wybór listu poleconego priorytetowego. Numer przesyłki widoczny na potwierdzeniu nadania może być użyty do sprawdzenia, czy dotarła ona do sklepu: http://sledzenie.poczta-polska.pl/
Powiadomienie o wyniku reklamacji wyślemy pocztą elektroniczną najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaproponujemy Ci inny, dostępny w naszym sklepie lub zwrot pieniędzy.
Przeczytaj również jak dbać o słuchawki, by uniknać ich uszkodzenia: >>